CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

About Me

My Photo
rashidaramli
*¨`*•. (¯`v´¯) (¯`v´¯) .•*¨`*•✿ ♥ . . ♥ ✿ •*¨`*•.¸(¯`vاﷲِ ℯ¸.•*´¨`*•.اﷲِ¸ℒℴνℯ•♪ღ♪ اﷲِ Ambil waktu untuk berfikir,itu adalah sumber kekuatan.Ambillah waktu untuk beriman,itu adalah rahsia dari masa muda yg abadi.Ambillah waktu untuk berdoa,itu adalah sumber ketenangan.Ambillah waktu untuk belajar,itu adalah sumber kebijaksanaan.Ambillah waktu untuk mencintai dan dicintai,itu adalah hak istimewaan ...yang diberi Allah.Ambillah waktu untuk bersahabat,itu adalah jln menuju kebahagiaan,Ambillah waktu untuk bertaqwa,itu adalah muzik yang menggegarkan hati.Ambillah waktu untuk memberi,itu dapat membuat hidup terasa beerti,ambillah waktu untuk bekerja,itu adalah nilai keberhasilan.Ambillah waktu untuk beramal,itu adalah kunci menuju SYURGA.... *¨`*•. (¯`v´¯) (¯`v´¯) .•*¨`*•✿ ♥ . . ♥ ✿ •*¨`*•.¸(¯`vاﷲِ ℯ¸.•*´¨`*•.اﷲِ¸ℒℴνℯ•♪ღ♪
View my complete profile

Wednesday, September 21, 2011

ma..tolong lah anakmu ini

keje semua aku kn buat..

mesyuarat dgn menteri aku kena buat..
mesyuarat dgn KSU aku kena buat..
buat sorang2 plak tu..
jadi PA bos pun aku jgk..
mentang2 lah aku kontrak kan????
tapi aku ada hak..
ma...
kenapa aku xleh nk terkeluar kata-kata ni "bukan keje sy"..
aku ikut je ape org suruh..
kadang2 kena buli..
baik sgt..
murah hati sgt..
macam2 keje aku buat..
jadi urusetia pertandingan aku gak yg kena
sedangkan aku bukan pegawai gred M44..
kerani je..
pegang dulang dok sebelah menteri pun aku jgk..
malu la..
pastu dipaksa g meeting wakil untuk kementerian..
on the spot plak tu..
agak2 la..
mana nk buat preparation..
dah banyak kali kena macam tu..
kenapalah aku dilahir sbg seorang pendiam..
kenapa ma..
TUHAN..tolonglah aku..
ma..
tolonglah anak mu ni
mengapalah aku jadi mcm ni..
dan jawapannya ada pada diriku sendiri..
dr sini aku belajar untuk menjadi seorang yang boleh membuat keputusan
buat berfikir secara matang
aku xleh dibuli lg..
tp bila semua tu akan berakhir..
Ya Allah..
bagi aku kekuatan untuk hadapi semua ni..
untuk aku berubah..
sampai bila aku kena buli???????????:(


0 comments:

SAHABAT MAYA SHIDA

slideshow

My Journey Slideshow: Rashida’s trip from Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan, Malaysia to 2 cities Putrajaya and Bangi was created by TripAdvisor. See another Malaysia slideshow. Create a free slideshow with music from your travel photos.

muka buku shida

kisah aku

get this widget here

kata-kata hikmah

Carilah hikmah dalam setiap ketentuan tuhan,supaya timbul rasa kesabaran dan kesyukuran...stiap yang payah itu pasti ada kesenangan,stiap kesabaran itu pasti ada ganjaran...jika sesuatu itu di takdirkan untuk kita,tiada siapa boleh beri halangan,namun jika sesuatu itu bukan di takdirkan untuk kita,pasti xkan kita dapat walaupun sudah dalam genggaman....berharap lah pada ALLAH kerana DIA MAHA KEKAL....

firman ALLAH

Katakanlah (wahai Muhammad):Wahai hamba-hambaku yang melampaui batas terhadap diri mereka sendiri (dengan perbuatan-perbuatan maksiat),janganlah kamu berputus asa dengan rahmat Allah,kerana sesungguhnya Allah mengampunkan segala dosa. Sesungguhnya Dialah jua yang Maha Pengampun lagi Maha Mengasihani (Al-Zumar;53)

twitter

SEHARI SEPOTONG AYAT

.